Повернення товару

  • 13.06.2019

Повернення товару


Порядок повернення товарів належної якості:

Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов:


товар, що не був у вжитку та не має механічних пошкоджень, слідів використання (порізів, потертостей, слідів розтину, вогню);


товарний вигляд збережений – тобто. залишилися всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований;


присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон (квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку або ТТН)), збережені всі ярлики та заводське маркування.


Для повернення товару покупець має написати заяву


У заяві викласти причину повернення товару та вказати бажання замінити товар або повернути гроші. Крім того, у заяві обов'язково необхідно вказати таку інформацію: дані документа, що засвідчує особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата та місце видачі); дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, модель, артикул, дата продажу, вартість товару станом на момент продажу) суму сплачених за товар грошових коштів.


Повернення можна зробити в будь-якому відділенні Нової Пошти, надіславши товар нам на склад


Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші. Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки включно.


Повернення грошей можливе протягом 7 днів з дня подання заяви за умови наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.


Увага!!! Якщо шина була встановлена ​​на автомобіль, незалежно від пробігу заміна шини можлива у разі визнання того факту, що дефект виник з вини заводу-виробника. Що можливе лише після дослідження шини заводом-виробником або після проведення незалежної експертизи науково-дослідних інститутів УкрСЕПРО (м. Дніпропетровськ).


При настанні гарантійного випадку покупцю необхідно пред'явити претензію письмово з додатком документа, що підтверджує факт купівлі шини.


порядок повернення товарів неналежної якості;


Усі товари неналежної якості підлягають поверненню;


Усі гарантійні випадки розглядаються на підставі "Закону про захист прав споживачів". Визнання товарного шлюбу після експлуатації шин і дисків проводиться на підставі рішення незалежної експертизи, за винятком випадків, коли шлюб є ​​візуально очевидним.


Якщо за рішенням незалежної експертизи було встановлено наявність виробничого шлюбу, то всі витрати, витрачені на експертизу, будуть відшкодовані клієнту.