Причепи двовісні, лафети для авто


Двовісний надійний причіп «Дніпро-250» без гальмівної системи під категорію В (035)

Двовісний надійний причіп «Дніпро-250» без гальмівної системи під категорію В (035)

Довжина кузова, мм: 2500
Ширина кузова, мм: 1500
Висота борту, мм: 500

50400 ₴

Двовісний посилений причіп «Дніпро-275» без гальмівної системи під категорію В (036)

Двовісний посилений причіп «Дніпро-275» без гальмівної системи під категорію В (036)

Довжина кузова, мм: 2750
Ширина кузова, мм: 1500
Висота борта, мм: 500 (високий борт посилений профілем 20х20)

53200 ₴

Двовісний причіп «Дніпро-300» без гальмівної системи під категорію В (037)

Двовісний причіп «Дніпро-300» без гальмівної системи під категорію В (037)

Довжина кузова, мм: 3000
Ширина кузова, мм: 1500
Висота борту, мм: 500 (високий борт посилений профілем 20х20)

55100 ₴

Лафет під пасіку 4500х2000 з виїзним модулем (040)

Лафет під пасіку 4500х2000 з виїзним модулем (040)

Довжина кузову, мм: 4500
Ширина кузову, мм: 2000

67000 ₴

Лафет під пасіку 3000х2000 «Дніпро» (042)

Лафет під пасіку 3000х2000 «Дніпро» (042)

Довжина кузову, мм: 3000
Ширина кузову, мм: 2000
Борт, мм: 400 (обшито профілем 20х20)

67500 ₴

Лафет під пасіку з виїзним модулем 5000х2000 (039)

Лафет під пасіку з виїзним модулем 5000х2000 (039)

Довжина кузову, мм: 5000
Ширина кузову, мм: 2000

68500 ₴

Лафет під пасіку 5500х2000 з виїзним модулем (041)

Лафет під пасіку 5500х2000 з виїзним модулем (041)

Довжина кузову, мм: 5500
Ширина кузову, мм: 2000

81500 ₴

Двовісний причіп «Дніпро-275» з гальмами (035)

Двовісний причіп «Дніпро-275» з гальмами (035)

Двовісний причіп з гальмівною системою 2750*1500*500

95400 ₴

Двовісний причіп «Дніпро-275» цинк-бакеліт з гальмами (035)

Двовісний причіп «Дніпро-275» цинк-бакеліт з гальмами (035)

Двовісний причіп з гальмівною системою 2750*1500*430

98500 ₴

Двовісний причіп «Дніпро-320» гальмівний (050)

Двовісний причіп «Дніпро-320» гальмівний (050)

Двовісний причіп з гальмівною системою 3200*1500*500

98700 ₴

Двовісний причіп «Дніпро-320» цинк-бакеліт з гальмами (035)

Двовісний причіп «Дніпро-320» цинк-бакеліт з гальмами (035)

Двовісний причіп з гальмівною системою 3200*1500*430

98700 ₴

Двовісний причіп «Дніпро-360» з гальмами (035)

Двовісний причіп «Дніпро-360» з гальмами (035)

Двовісний причіп з гальмівною системою 3600*1500*500

104700 ₴

Двовісний причіп «Дніпро-360» цинк-бакеліт з гальмами (035)

Двовісний причіп «Дніпро-360» цинк-бакеліт з гальмами (035)

Двовісний причіп з гальмівною системою 3200*1500*430

110700 ₴

Показано від 1 до 15 з 15 (всього сторінок: 1)

Універсальний двовісний причіп: буксирування та інше

Коли справа доходить до транспортування товарів, обладнання чи транспортних засобів для відпочинку, трейлери відіграють ключову роль. Серед багатьох доступних типів причепів двовісний причіп виділяється як популярний і універсальний вибір для різних застосувань. У цьому вичерпному посібнику ми дослідимо світ двовісних причепів, відповімо на поширені запитання та проллємо світло на переваги та міркування, пов’язані з ними.


Що таке двовісний причіп?

Двовісний причіп — це тип причепа, обладнаного двома осями та зазвичай чотирма колесами. Осі — це несучі компоненти, які допомагають розподілити вагу причепа та його вантажу. Ці причепи бувають різних розмірів, форм і конфігурацій для різних цілей.


Чому двовісні причепи кращі?

Двовісні причепи мають ряд переваг порівняно з одновісними аналогами:


1. Підвищена стабільність: дві осі забезпечують кращу стабільність і розподіл ваги, зменшуючи ризик хитання причепа під час буксирування.


2. Збільшена вантажопідйомність: Подвійні осі можуть витримувати більшу вагу, дозволяючи перевозити більш важкі вантажі.


3. Покращена керованість: з чотирма колесами цими причепами легше маневрувати та вони пропонують плавніші повороти.


4. Безпечніше буксирування: покращена стійкість і керованість роблять буксирування безпечнішим, особливо на швидкості на шосе.


Наскільки важкий двовісний причіп?

Вага двовісного причепа може істотно відрізнятися в залежності від його розмірів і призначення. Менші транспортні причепи можуть важити кілька сотень фунтів, тоді як більші закриті причепи, які використовуються для транспортування вантажів або транспортних засобів, можуть важити кілька тисяч фунтів. При визначенні загальної ваги слід враховувати вагу самого причепа, також відому як споряджена маса.


Яка осьова вага для причепа?

Вага осі відноситься до несучої здатності осей причепа. Важливо забезпечити, щоб розподіл ваги на осях був у встановлених межах, щоб запобігти перевантаженню та підтримувати безпечні умови буксирування.


Як розрахувати ліміт ваги причепа?

Щоб розрахувати обмеження ваги для вашого двовісного причепа, вам потрібно врахувати номінальну загальну вагу автомобіля (GVWR), надану виробником. GVWR — це максимальна вага, яку може безпечно перевозити причіп, включаючи власну вагу та вантаж. Перевищення цієї межі може призвести до загрози безпеці та пошкодження причепа.


Яку вагу може витримати двовісний причіп?

Вантажопідйомність двовісного причепа може бути різною. Це залежить від таких факторів, як розмір причепа, конструкція та розмір осі. Вантажопідйомність менших транспортних причепів може становити кілька тисяч фунтів, тоді як більші закриті причепи з тандемною віссю можуть витримувати навантаження 10 000 фунтів або більше.


Як завантажувати двовісний причіп?

Правильне завантаження двовісного причепа має важливе значення для безпечного буксирування. Ось кілька порад щодо ефективного розподілу навантаження:


1. Рівномірний розподіл ваги: розмістіть найважчі предмети в центрі причепа, рівномірно розподіливши вагу між осями.


2. Закріпіть вантаж. Використовуйте стяжки та ремені, щоб закріпити вантаж, запобігаючи його зсуву під час транспортування.


3. Важкий передній вантаж: якщо це можливо, намагайтеся створити передній важкий вантаж, щоб зменшити ризик хитання причепа.


4. Перевірте тиск у шинах: переконайтеся, що шини на обох осях належним чином накачані, щоб витримати навантаження.


Як зменшити хитання причепа?

Під час буксирування двовісного причепа коливання причепа може бути проблемою безпеки. Щоб зменшити хитання, виконайте такі кроки:


1. Правильне завантаження: Переконайтеся, що вантаж рівномірно розподілений і належним чином закріплений.


2. Зчіпка для розподілу ваги: придбайте зчіпку для розподілу ваги, яка може допомогти рівномірно розподілити вагу та зменшити хитання.


3. Пристрої контролю гойдання: Використовуйте пристрої контролю гойдання або стійки для стабілізації причепа.


4. Відрегулюйте швидкість: підтримуйте постійну, контрольовану швидкість, уникаючи раптових маневрів або високих швидкостей.


Чи може занадто велика вага язика спричинити хитання причепа?

Так, занадто велика вага язика може призвести до хитання причепа. Вага язика – це сила, спрямована вниз на зчіпку, і якщо вона надмірна, це може зробити причіп нестійким. Належне балансування причепа шляхом регулювання ваги вантажу та язика має важливе значення для безпечного буксирування.


Як зробити трейлер стабільним

Під час буксирування двовісного причепа стійкість має вирішальне значення. Щоб зробити ваш трейлер стабільнішим:


1. Правильно обслуговуйте свій причіп: регулярно перевіряйте та обслуговуйте свій причіп, включаючи його шини, гальма та підвіску.


2. Збалансуйте навантаження: рівномірно розподіліть вагу по осях і переконайтеся, що вага язика знаходиться в межах рекомендованого діапазону.


3. Використовуйте пристрої контролю гойдання: встановіть пристрої контролю гойдання та зчіпки для розподілу ваги.


Чому трейлери хитаються?

Причепи можуть хитатися через різні причини, включно з неправильним завантаженням, недостатнім тиском у шинах або відсутністю контролю гойдання. Звернення до цих факторів може допомогти мінімізувати хитання та забезпечити більш плавне буксирування.


Як збільшити дорожній просвіт на причепі

Збільшити дорожній просвіт на двовісному причепі можна за допомогою вищої підвіски, більших шин або комплекту підйому. Однак важливо переконатися, що модифікація не вплине негативно на стабільність або безпеку причепа.


Як я можу заощадити місце у трейлері?

Щоб збільшити простір у двовісному причепі:


1. Використовуйте вертикальне зберігання: використовуйте настінні стелажі та гачки для інструментів та обладнання.


2. Упорядковуйте за допомогою контейнерів. Використовуйте контейнери, що складаються, і урни, щоб упорядкувати менші предмети.


3. Закріпіть незакріплені предмети: використовуйте банджі-мотузки або вантажні сітки, щоб закріпити незакріплені предмети під час транспортування.


Висновок

Двовісні причепи є універсальним і надійним вибором для різноманітних транспортних потреб, пропонуючи підвищену стабільність, вагу та безпеку. Розуміння того, як правильно завантажувати та буксирувати двовісний причіп, має важливе значення для успішного та безпечного транспортування. Незалежно від того, перевозите ви вантаж, буксируєте транспортні засоби чи вирушаєте у відпочинок, двовісний причіп стане надійним супутником у дорозі.


Скільки коштує будинок на колесах?